• Клиент: Р и Ко Дистрибюшън ЕООД, дистрибутор на Clear&Simple
  • Период на проекта: юни 2019 – януари 2020 г.
  • Цел: Запознаване на българската аудитория с английската марка тестове за бременност и овулация Clear&Simple чрез разяснителни кампании в социалните мрежи.

За проекта


Основните предимства на тестовете за бременност/овулация Clear&Simple са две – тяхната точност и добрата цена. Именно върху това се фокусирахме, изграждайки концепция за визията и копирайтинга на публикациите в българската Facebook страница:

 

Заложихме и на полезно за потребителите съдържание, косвено свързано с предлаганите продукти:

Според проучване на Университета в Индиана, най-добрият ден за зачеване е… 11 декември (утре!).🎅 Коледна украса,…

Posted by Clear&Simple България on Tuesday, December 10, 2019