• Клиент: Онлайн магазин Tidy.bg
  • Период на проекта: май – септември 2019 г. (замразен)
  • Цел: 1) Популяризиране на Facebook страницата на онлайн магазин за козметика и препарати за почистване. 2) Създаване на статии за блог според изработена SEO стратегия за оптимизация на съдържанието. 

За проекта


Facebook страницата на Tidy.bg “страдаше” от извършено преди години масово “купуване на харесвания” от трети страни. След внимателно “почистване” на ненужните последователи-ботове, успяхме да “раздвижим” истинската таргет аудитория на сайта и да повишим взаимодействието ѝ с публикациите на бранда. 

 

Можеш ли да намериш правилното решение на тази математическа загадка? Ще обявим верния отговор в понеделник!

Posted by Tidy on Monday, May 20, 2019

Това са част от визиите, които създадохме за Facebook страницата на Tidy.bg:

 

Visual Portfolio, Posts & Image Gallery for WordPress