• Клиент: Sofia Ring Mall
  • Партньорска агенция: Huts JWT/Wunderman Thompson Sofia
  • Период на проекта: август 2017 –  март 2019
  • Цел: Брандинг и реклама на обекти и актуални събития в Sofia Ring Mall чрез създаване и развитие на официалнния лайфстайл блог на мола – The Guide to Fine Living

За проекта


Градският човек – от какво се интересува той? Темите са толкова разнообразни, колкото са и хората в космополитна София. Заедно с талантливите фотографи на Wunderman Thompson Sofia се разходихме из обектите на Sofia Ring Mall и разказахме техните истории, обвързвайки ги с хобитата на динамичните градски люде. Влюбвахме се в модни находки в notosgalleries, тествахме японски автомобил Nissan от най-ново поколение, опитахме десетки комбинации салати в SaladBox и се насладихме на най-божественото кафе (но ще скрия къде, трябва да прочетете сами!)… 

Богато илюстрованите над 50 статии в The Guide to Fine Living бяха четени хиляди пъти и събраха стотици и стотици харесвания в социалните мрежи. 

Избрани авторски статии от блога: 


Хайде на разходка с нас из notosgalleries Bulgaria. Ще ти дадем куп идеи за наистина специални коледни подаръци. ❤️🎁

Posted by Sofia Ring Mall on Sunday, December 16, 2018