• Клиент: Бебешки онлайн магазин Baby.bg
  • Период на проекта: 2014 – 2020 г.
  • Цели: 1) Увеличаване на броя и ангажираността на последователите на Baby.bg във Facebook 2) Изготвяне на полезни статии с релевантна за сайта тематика (по SEO content marketing план на Netpeak Bulgaria) 3) Подобряване на присъствието на бранда в Instagram

За проекта


Увеличаване на броя и ангажираността на последователите на Baby.bg във Facebook (проект, продължил 6 години)

Заедно с екипа на Baby.bg разработихме ежемесечни план-календари за публикации – клиентът осигуряваше списък с продукти и промоции, на които трябваше да се наблегне през съответния месец, а ние се занимавахме със създаването на публикации с viral потенциал и привличане на нови фенове във Facebook страницата на онлайн магазина.

През 2014 г. Facebook страницата на Baby.bg имаше по-малко от 10 000 последователи. През октомври 2020 г. тя достигна 80 000 последователи.

Трябва да се отбележи, че в същия период Facebook методично ограничаваше органичното достигане на публикациите на страниците до техните последователи (в наши дни едва 2% от последователите виждат новите постове във Facebook страниците, ако въпросните постове не получат никакъв отклик/ангажираност)

На този фон ярко изпъкват отличния органичен reach и популярността на страницата на Baby.bg, която постигнахме.

Ето и част от най-успешните публикации, които създадохме (фантастично органично достигане):

Портфолио - Baby. bg - органично достигане 1
Портфолио - Baby. bg - органично достигане 2
Портфолио - Baby. bg - органично достигане 3
Изготвяне на полезни статии с релевантна за сайта тематика по SEO Content Plan (Netpeak)

Авторските статии на Hayz.bg често събират по над 10 000 четения в рамките на седмица след публикуването им:

Подобряване на присъствието на бранда в Instagram


От 0 до 5000 последователи в рамките на няколко седмици – това постигнахме с нашата специална стратегия за развиване на нов профил в Instagram. 

Instagram профилът на Baby.bg е изграден с концепцията за естетическа последователност и запазване на идентичността на бранда във всяка публикация:

Instagram профил - консистентност